uitleg flexibele abonnementen

 

Met onze flexibele abonnementen, oftewel "Coffee-Credits", wordt het bestellen eenvoudiger en voordeliger. En u hebt altijd (h)eerlijke koffie in huis.

 

Dit is hoe het werkt:

 

1) U kiest een soort "coffee-credits" en betaalt dan vooraf het bijbehorende bedrag;

2) Vervolgens hoeft u ons alleen nog maar een bericht (Whatsapp, SMS of email) te sturen als u koffie nodig heeft;

 

Op werkdagen voor 13:00 uur besteld? Dan bezorgen we in postcodegebied 9300 t/m 9399 dezelfde dag nog uw vers verpakte koffie. Maar u kunt het ook altijd zelf ophalen in on ze "Coffee Experience" , Industriepark 29 in Leek. 

Afhalen met uw eigen blik of voorraadbus kan ook! U ontvangt dan 8% korting op de abonnementsprijs. Gebruik hiervoor de kortingsbon: ZEROWASTE bij het afrekenen aan de 'kassa'.

 

3) Als u niet in het bovengenoemde postcodegebied woont dan kunt u bij iedere soort "Coffee-Credits" kiezen hoe vaak u verwacht te bestellen. Afhankelijk van hoe vaak u gaat bestellen betaalt u de bijbehorende verzendkosten.

4) De verzendkosten rekent u - samen met uw "Coffee-Credits" - af bij de 'kassa'.

 

Na ontvangst van iedere bestelling brengen we de door u gebruikte credits in mindering op uw saldo. Als u "Coffee-Credits" bijna op zijn dan sturen we u een herinnering. U kunt dan kiezen om opnieuw credits te kopen.  De verschillende opties staan hier.